What are you looking for?
2013-01-22

Inglot - палитра червила

Здравейте, мацки!Днес бях в магазина на Inglot в Гранд Мол Варна и ме обзе желание да споделя няколко думи за тази марка и опита ми с нея.За мое съжаление във Варна няма много фирмени магазини на козметичните марки и се чувствам ощетена.

Inglot са полска марка козметика, съчетаваща продукти с високо качество, направени от най-добрите съставки и суровини, но достъпни за всеки.Едно от най-хубавите неща е Freedom System, която позволява на клиентите да си съставят сами палитра от цветове.Може да не я правите наведнъж, а когато имате желание и възможност.Аз имам няколко продукта на марката и днес ще споделя мнението си за червилата тип боички.
Като за начало си направих малка палитра от три цвята.Реших два да са по-ежедневни и един по-наситен, защото наблягам повече на очния грим.
Палитрата се продава отделно и в зависимост от големината й цената е различна.Малка, компактна и с огледалце.Допълнително се предлага малка четка, но аз предпочитам големи.Тази струва 11лв.
Палитрата е магнитна и рефилите прилепват веднага към нея, така че дори и при носене в дамска чанта не падат.По-сложно става ваденето им при смяна. 
Има огромен брой  цветове по ваш избор, с които да я запълните.Цената на "боичка" е 7,50лв. за 1,2гр. продукт.Като цяло мога да кажа, че цветовете са икономични и наситени, но доста изсушаващи.Лично аз ползвам винаги балсам за основа, защото устните ми изсъхват. 
Червилото не се разтича и не ползвам молив.Като структура не са много меки и нанасянето им става с четка, което за мен е удоволствие, но когато човек бърза или е навън е по-лесно да сложи червило с гилза.
От друга страна е много удобно да имаш три червила за различни поводи в една малка и компактна опаковка.Като трайност също ми допадат и ги подновявам на няколко часа ако хапвам или пия нещо.Ето и цветовете :
със светкавица
Днес си купих и сенки от новата серия... просто не се сдържах толкова готин телесен цвят бяха.Очаквайте още  :)
А вие какво мислите за марката?
============================================================

Inglot is very popular Polish cosmetic brand here.They have Freedom system which allows customers to choose their own palette with colors.Today I'm writing about Inglot lipstick - palette.The palette is sold separately and tha price depending on the size.It's compact and has a mirror.It is magnetic and refills stick to it immediately, so they don't fall even wearing in your handbag.It's more complicated to pull the refills out.
There are a huge number of colors of your choice.The price of 1 refill is 7.50lv (~3.80€) of 1.20gr product.
I can say that the lipsticks are long lasting and economycal.I always use conditioner before use lipstick because they dry my lips.They are soft and you have to use brush to applicate them.It's very comfortable to have 3 diffrient lipsticks in so small box.Inglot lipstick lasting few hours on lips which I like the most.You can see the pictures :) 

What is your opinion about the brand?

Add your comment

  1. Да покажеш сенките, задължително! За съжаление,аз вече нямам достъп до Инглот, и така и не си направих палитра, докато бях в БГ. Надявам се, че следващият път като се прибера, ще имам тази възможност най-накрая :))) Само прекрасни неща чувам за сенките - като пигментация, текстура и издържливост :) Червилата изглеждат много приятно :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Уау, много е сладка! Само дето 33лв за червила, които едва ли ще ми допаднат като текстура не ми се дават...

    ОтговорИзтриване
  3. Не мога да ви опиша колко ми е мъчно, че нямам пряк достъп до козметика като MAC и други, тъй като във Варна няма магазини :( А сенките са наистина разкошни.От сутринта съм на работа с тях ,без основа за да ги тествам, и не са мръднали :)
    Целувки

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Zdraveite!Az otdavna tursq online sait na Inglot,MAC ili Dr podobno prof.marki,poneje sam ot Ruse I tuk nqma savsem nsht.Ako nqkoi moje da pomogne da spodeli,molq :)

      Изтриване
    2. За съжаление он-лайн няма подажба на подобни марки.Виждала съм MAC в енцо, но не знам доколо са оригинални.Доколкото знам се продават само в реални магазини.

      Изтриване
  4. Хаха, чак сега разбирам защо в Полша имаше такъв огромен избор от техни продукти на смешни цени. Яд ме е, че не си купих повече неща.

    ОтговорИзтриване
  5. И аз не съм ги ползвала все още, персонализираната палитра ми допадна много! Покажи снимка и на устните как стои?!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Имам проблем с устните (поради нерви) и не са в прилично състояние..Щом ги оправя ще направя и снимки на устните :))

      Изтриване
  6. и аз много харесвам червилата им :) както и сенките (друго не съм пробвала) наистина невероятно качество, на хубава цена. в моя район също са трудно достъпни (само онлайн) ха-ха набавях си ги само по екскурзии, тази марка води до лесно пристрастяване ха-ха

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо сенките са ми много любими!Ружовете и те са супер :)

      Изтриване


LATEST INSTAGRAMS