What are you looking for?
2013-04-14

Balea - Brazil Mango лосион и спрей



Здравейте!
Да, очите не ви лъжат, това е любимият ми начин за релакс - на плажа, под чадърче с коктейл в ръка :D Е днес бях там, но определено е рано за тена и морските бани.Мирисът на пясък, морските вълни, слънце...екзотика.Лосионът Brazil Mango от новата лимитирана серия на Balea обаче ми носи същото усещане.
Лосионът е в удобна за мен туба и не е нужно да бъркам в него.Основното при този лосион е аромата - наситен тропически мирис на манго.Щом го подуша и в главата ми изниква екзотичен плодов коктейл.Ухае страхотно и ще е адски подходящ за лятото. Аромата е траен и го усещам поне няколко часа след нанасяне.
Консистенцията ми е течна и лесна за нанасяне.Попива за няколко минути и не оставя мазен филм върху кожата.Усещам кожата си хидратирана, мека и еластична.Дерматологично тестван и подходящ за всякаква кожа.Ето снимка на съставките:
Опаковката съдържа 200мл. продукт и на цена 3-4лв.Лосионите на Балея са едни от любимите ми и мисля, че са много добри спрямо съотношението цена/качество.
В добавка имам и спреят от същата серия:
Спреят има същата опияняваща миризма и действа много освежаващо.Напълно безцветен е и не оставя лепкав филм. Много е подходящ също за плажа.За цената си от 4,99 получавате 200мл. продукт.
Кои са вашите любими летни лосиони и спрейове?

Add your comment

  1. аз скоро си взех този с кокос.. ухае страхотно :)
    като цяло, лосионите са им страхотни от страна на аромати :)
    поздрави :)- http://girlstemptation.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване


LATEST INSTAGRAMS