What are you looking for?
2013-04-18

Спирала Maybelline The Rocket Volum Express

Здравейте, сладурани!
От много време имам намерение да пиша за така рекламираната в момента спирала на  Maybelline - The Rocket. Имат чувството, че само аз не съм очарована от нея и продължавам да я ползвам с идеята да си променя мнението. :)
Опаковката й е свежа и грабваща окото.Плътно затваряне, без разтичане на туш.Четката е гумена с къси реснички и удобна за употреба.Това е най-наситено черната спирала, която съм ползвала напоследък.
При мен спиралата придава обем, разделя и извива миглите.Така или иначе търся обем, а не дължина.Дотук добре.Първата ми забележка е, че когато миглите ми опират в арката над клепачите остават следи от туша и то не когато нанеса спиралата, а по-късно през деня.Вярно е, че клепачите ми са мазни, но такова нещо досега не ми се беше случвало и не е единичен случай с тази спирала.Когато се погледа в огледалото след няколко часа, виждам че се е размазала малка част от нея над очите ми.И всичко това при едно нанасяне.Щом я нанеса на два слоя започва да спластява миглите, а премахването й е същински кошмар.Два пъти я напластих двойно и след почистване с мицеларна вода и измиване на лицето имаше още от нея по миглите ми.Иронично в случая е че Мейбълин Рокет не е водоустойчива и при най-малкото раздразнение на окото един ден заприличах на главния герой от филма "Гарвана".Същото се случва, когато вляза в банята без да си махна грима и реша да го махам директно с измиващите продукти.Част от спиралата се разтича на секундата, а другата част няма махане.Затова ползвам Рокет-а само на един пласт.Така изглежда на моите мигли еднократното нанасяне :

Честно казано я носих по няколко пъти в седмицата през последния месец с надеждата нещо да се промени, но уви.Като консистенция и действие няма промени, което е добре, но просто тази спирала не е за мен. Maybelline The Rocket съдържа 9 мл. продукт и я закупих за 9,99лв.
Знам, че много момичета я харесват, затова напомням, че мнението ми е индивидуално и така се отразила на моите очи.А вие фенове ли сте й?
Целувки :)))

Add your comment

  1. Така й се точех на тая спирала... Но имайки предвид, че миглите са ми дълги, не мисля, че ще е яко да ми се маже по горния клепач :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Искаш ли да ти пратя моята за проба?Ако ти хареса ще си вземеш :) Така или иначе се чудя на кой да я подаря :)))

      Изтриване
  2. И аз не я харесвам!!! И аз си мислех,че съм единствената,на която не й допада :) опитвам се все пак да я ползвам,ама да видим...

    ОтговорИзтриване
  3. И аз съм в клуба на разочарованите :D А мислех, че съм единствена :D

    ОтговорИзтриване
  4. Еееее, мислих си че само на мен не ми е наред нещо. На мен също спиралата ми цапа кожата на клепача. Бях много озадачена, защото ми се случва за първи път такова нещо. Иначе други забележки нямам. Харесва ми как стои на миглите ми.

    ОтговорИзтриване
  5. Аз не мога да кажа нищо лошо за спиралата,влюбена съм в нея просто...Относно свалянето аз я махам много лесно с почистващия гел на билка с краставица и пъпеш.Свалям всичко с него. Ето и моето мнение за спиралата http://limitedbeauty.blogspot.com/2013/03/maybelline-mascaras-one-by-one-vs-rocket.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз прочетох доста положителни мнение и затова писах, че съм една от малкото, които не обожават спиралата.Колкото до гела на Билка, който също ползвам, ще кажа, че изрично пише да се избягва зоната около очите :)

      Изтриване
    2. Аз пък главно там го ползвам и нито ми щипе,нито ми изсушава кожата,а същевременно сваля грима идеално.Харесва ми в пъти повече от специалните продукти за сваляне на очен грим :) Да си призная хич не чета "инструкциите за употреба" на повечето продукти :)

      Изтриване


LATEST INSTAGRAMS