What are you looking for?
2013-07-09

Pinks Beauty Box - Юли / Август 2013


"Идва!!!"
Това беше първата ми мисъл при позвъняването на телефона сутринта.Нямах търпение да получа кутията Pinks Beauty Box и да видя дали лудостта покрай поръчката й си заслужава, макар че нямах съмнения.Е моите надежди се оправдаха!Двойната бюти кутия е кръстена "Перфектната ваканция" и е на същата цена от 10лв.Личи си, че кутията търпи развитие и това ме прави още по-щастлива!Този път за моя радост беше доставена напълно здрава и непокътната.

 Доста тежка и отново с ръчно написана поименна картичка.А сега към съдържанието:
Сега ще ви покажа и моята кутия подробно :)))
Първото нещо, което видях бяха продуктите на Bioderma (радост за очите ми)
1.Мляко за след слънце Bioderma Photoderm Aprés-soleil - 100 ml.
2.Фотозащитен крем за лице Bioderma Photoderm MAX - 5 ml.
Нямаше как да не забележа продуктите на Phyto
3. Шампоан Phytokeratine - 50 ml.
4. Балсам Phytobaume Hydratation - 12 ml.


Следваща по ред беше чантичката на Lierac
5. Душ-гел Lierac Gel douche Sensoriel - 30 ml.
Продукт на Delarom има и в тази кутия и нямам търпения да го пробвам
6. Почистващ гел Delarom Face Cleansing Gel - 30ml.
Ново за мен е, че и Carroten имат BB крем:
7. ББ крем Carroten BB Divine Face Cream - 3 ml.
Както се знае аз харесвам продуктите на Bioten и готвя публикация за техен продукт скоро:
8. Лосион за тяло Bioten Moisturizing body lotion - 6 ml.
Отново има парфюмно представяне:
9. Lolita Lempicka Eau de Parfume - 0.8 ml.
10. Lolita Lempicka Eau de Toilette - 0.8 ml.
Хареса ми това, че има талон за 20% отстъпка за двата представени аромата в определени магазини.Ако продукт ми хареса мога и да го купя с отстъпка - супер!
Към всичко това има и нещо не-козметично, което също ми направи силно впечатление - разказа "Огнената роза" на Карлос Руис Сафон:
Както по-горе написах съм напълно доволна от получено и с нетърпение ще чакам следващите кутии.Дълбоко се надявам рекламодателите да се увеличават, както и бройките, за да има кутии за всички желаещи.Споделих моето мнение по някои въпроси с екипа на Pinks и няма смисъл да повтарям нещата и тук.
Бюти кутия можете да поръчате вече на следния сайт: Pinks Beauty Box
Ще се радвам да чуя и вашето мнение, а аз вече нямам търпение за кутията от септември :))

Add your comment

  1. И аз нямам търпение за септемврийската кутия, а даже още не съм получила тази:)))
    Веси
    nomatterwhatbeauty.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. И аз нямам търпение за септември :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Блазе ти :) Кутията е супер за цената си. Доста интересни неща има. Доста ми е интересен ББ крема.
    Аз не можах да се вредя, а помпих F5 постоянно за 2-3 часа.. Дано септември си предвидят бройките и има за всички желаещи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оу като се замисля ако не бях успяла, щях доста да побеснея :)) И аз много се надявам бройките да се увеличат, но не зависи само от тях :)) Много искам и абонамент и от екипа казаха, че се планира :))) Да стискаме палци!

      Изтриване
  4. Кутията е страхотна много се радвам че се доредих този път! :)
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване


LATEST INSTAGRAMS