What are you looking for?
2013-08-01

Термална вода Avéne

Не съм ви забравила, но в тези жеги през последните дни имах доста работа.С нетърпение очаквам средата на месеца, за да изляза в отпуск и да се отдам на почивка. След бум-а на мицеларните разтвори, явно дойде ред на термалните води.Термалната вода е богата на микроелементи и минерални соли.Тъй като любопитството ми надделя и исках да си изградя собствено мнение, реших да купувам малките разфасовки на продуктите, за да видя коя марка е най-подходяща за мен. Прецених, че за всяка марка е най-добре да пиша отделно и всеки сам да избере своята. Първо се сдобих с термалната вода на Avéne - Eau Thermale.

Опаковката е под формата на спрей и директно се пръска по кожата, без нужда от тампони или нещо друго.
Кожата се напръсква от разстояние 15-20 см. и при нужда се попива. Флаконът не се разклаща преди употреба.Голямата опаковка за разлика от малката прави доста по-фини капчици, които образуват лека мъгла и няма опасност да развалят грима ми.
Подходяща е за чувствителна, свръхчувствителна, алергична или раздразнена кожа.
Основната цел на термалната вода е успокояване и освежаване. Приложенията й са следните:
  • При раздразнение на кожата
  • При зачервявания на лицето
  • При слънчево изгаряне
  • След разгримиране
  • След бръснене
  • След епилация
  • След спорт
  • За освежаване по време на пътуване
  • След дерматологични и хирургични процедури
Аз основно използвам термалната вода на Avéne за освежаване през горещините, когато съм в офиса или на плажа.Удобна е за носене в дамската чанта и най-важното - не уврежда грима ми.Свикнах дори у дома да се пръскам с нея след мицеларната вода и преди нанасянето на крема. Много е подходяща преди нанасяне на маска за лице.Успокояващо действие при мен се проявява при ухапвания от комари.
Една опаковка от 50 ml. ми е достатъчна за приблизително месец, а голямата за доста повече време.При закупуването на термалната вода на Avéne имаше промоция 2 на цената на една и реално получих две опаковки за 6 лв.Опаковката Avéne - Eau Thermale от 150мл взеха на промо цена 11,69лв.
Коя е вашата любима термална вода?
Очаквайте скоро и другите марки, които съм ползвала :)))

Add your comment

  1. Аз също ползвам термалната вода на Авен и съм много доволна :)
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Любимият ми мулти-функционален продукт. Тази на Авен е страхотна и много икономична.

    ОтговорИзтриване
  3. На мен точно тази на Авен ми допада най-много. Аз я ползвам при раздразнение на кожата само - рани, пъпки, изгорено от плажа и напоследък заради студеното време около носа ми се бели кожата и като пръсна за 1-2 дни ми се оправя кожата. На мен ми се вижда скъпичко за "някаква си" вода (аз за 8 лв и нещо я взех), но прави чудеса. :d

    ОтговорИзтриване


LATEST INSTAGRAMS