What are you looking for?
2013-11-14

База за сенки ArtDeco Eyeshadow Base

Имах подготвени доста снимки за ревюта, но сега изтрих почти всичко и трябва да ги снимам отново, за да са максимално качествени.Днес ще пиша за един малък продукт, който обаче промени представите ми за грима. В ученическите ми опити за грим сенките ми се събираха редовно в сгъвката на клепача.Тогава финансите и знанията ми бяха ограничени и нямах идея що е то база за сенки.След хиляди хвалби и постове се сдобих с така известната база за сенки ArtDeco Eyeshadow Base.
Базата е в малко симпатично бурканче на винт.Консистенцията е кремообразна, а цветът е перлено бежов.Нанася се тънък и равномерен слой върху клепача с пръст или четка, еднакво удобно е.Ароматът е единственото нещо, което не харесвам - силен и натрапчив.Радвам се, че изчезва много бързо щом се нанесе на клепача.
След като изсъхне за около половин минута, нанасям сенките. Базата не пречи за блендирането им по никакъв начин.Освен, че спомага сенките да не се събират и изравнява цвета на клепача. Другото положително качество на основата е че подсилва цвета на сенките.Матовите сенки са тези, от които се "вади" по-трудно цвят.Сами можете да видите как матови сенки изглеждат много по-ярки:
в ляво с база за сенки ArtDeco / в дясно без база
Основата за сенки е много икономична и голяма като количество.Една опаковка ползвам повече от година.Като цяло съм много доволна от базата и тя е моето спасени за издържливост на сенките.При мен с ArtDeco Eyeshadow Base сенките издържат през целия ден до премахване на грима.Естествено много зависи и от качеството на самите сенки. 
Цената е около 14 лв. за 5 мл. продукт, макар че аз я купих за 9,50 лв. от парфюмерии Douglas.Спрямо съотношението цена-качество е най-доброто за цената си.Има и други страхотни бази като Urban Decay Eyeshadow Primer Potion, чиято цена обаче е доста по-висока.
Вие ползвате ли и имате ли си любима основа за сенки?

Add your comment

  1. И аз имам доста мазни клепачи. Постигам най-добър резултат като ползвам различни бази в различни части на клепача. Clinique Lid Smoothie и Chanel в бурканчетата са единствените, които използвани самостоятелно се задържат без да се събират при мен, а съм пробвала почти всичко. На ARTDECO миризмата много ме притеснява, направо мирише на тоалетна хартия!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ползвам само по една база при всяко гримиране, но аромата на Артдеко наистина е доста неприятен.Primer potion на Urban Decay наистина е много добра база, но пък цената е доста солена :)

      Изтриване
  2. Много любима база. Наскоро я привърших и затова взех тази на Манхатън, но не съм очарована.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще знам, да не си давам парите напразно за Манхатън :)

      Изтриване


LATEST INSTAGRAMS