What are you looking for?
2013-12-16

Pinks Beauty Box Декември/Януари - Зимна приказка


Дойде ред на така чаканата двойна кутия за Декември и Януари на Pinks Beauty Box.Темата на кутията този път е Зимна приказка.Няма да изпадам в подробности, а направо показвам моята кутия :)) В кутията на първо място видях прекрасна картичка рисувана от деца, в помощ на деца в неравностойно положение от ателие Прегърни ме.Можете да видите повече информация тук
1.Първият продукт беше подсказан в Пинкс-страницата и е на Phyto.Селекция между Phytobaume Reparateur и Phytobaume Volume.В моята кутия е балсамът за обем Phytobaume Volume - 50 ml.
2.Вторият продукт е на Lierac. Отново селекция между Lierac Initiatic флуид и Lierac Coherence L.IR крем.В кутията ми е вторият - 15 ml.
3. Симпатично сапунче Scottish Fine Soap Au Lait - 25 гр.
4.Мостри на тепърва промотиращия се озаряващ фон дьо тен флуид Vichy Teint Ideal - 2 x 1 ml.
5.Отново селекция от продукти на Wet'n'Wild. Избор между Juicy Lip Balm балсам за устни, блясък за тяло Mega Shimmer/Mega Sparkle и четка с блясък Mega Shimmer.Най-радостна съм, че получих четката!
6.Семпъл на парфюмът Body от Burberry - 2 ml
7.Семпъл от селекция прафюми - Giorgio Armani Code, Giorgo Armani Si, Cacharel Amor Amor In a Flash. В моята кутия е Giorgo Armani Si - 1.50 ml
За мен не е нищо неочаквано.При положение, че плащам единична цена, не очаквам кой знае какво повече.За съжаление метеорити на Герлен нямаше, нито спирала Шанел, но положението е такова за 15 лв. Ако всеки месец кутията е такава ще съм доволна - пълноразмерен продукт и три травъл-сайза, минимално количество мостри.И аз исках повече продукти, защото все пак кутията се води двойна, но уви :)))
Изразете мнението си в коментарите - да или не? :))

Add your comment

  1. Честно казано,единственото лошо на тази е може би неголемият брой продукти, но тестери поне няма, само два и то на нещо, което още не се предлага на пазара, въпреки това аз докато не си свърша мострите, кутии няма да поръчвам:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно.Оказа се, че на мострите много бързо им виждам сметката :D

      Изтриване
  2. Не се стърпях след твоята публикация :)
    Ако беше единична кутията, добре, но за двойна не са се постарали.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Напълно съгласна.Ако всеки месец единичната беше така, щеше да е добре, но от двойната дори аз очаквах малко повече :)

      Изтриване
  3. На мен кутията хич не ми изглежда двойна. Иначе ми допадат продуктите в нея. Остава само да изчакам моята и да видя какви продукти има в нея :)

    ОтговорИзтриване
  4. Моята я няма още. :( Дано имам четката на Wet'n'wild или пудрата. Иначе очаквах малко повече продукти да има. Дано имам мъжки аромат, че приятелят ми свикна да му давам и иска. :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма мъжки аромати в селекцията за съжаление и моят така чакаше, но уви :-) Стискам палци да ти се падне четката или пудрата :)

      Изтриване
  5. На мен много ми харесва кутията. Предния месец мрънкаха, че има сто тестера вътре, а сега мрънкат, че няма достатъчно неща вътре. Разбирам, че всички искат 5-6 травуз сайз продукта, един пълно размерен и 2 тестера.. ама СОРИ.. това са 15лв. За 15лв това за мен е прекрасно (предната кутия наистина не се отличи с голямо разнообразие, но пак имаше полезни неща), кутията е супер! И крема и балсама и всичко ще си ползвам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И едно твърдо "Да" :) Моето мнение доста се припокрива с твоето.Очакванията на всички са за кутии като Глосибокс, но в Б-я не виждам скоро да стигнат това ниво.Все пак Глоси са градили всичко доста години и пазара на страните, в които ги има е доста по-развит и разнообразен :)

      Изтриване
  6. Голямо разочарование за втори път!В началото нещата бяха наистина различни- хубави продукти- старание...Но явно се изчерпаха.Прекратявам абонамента си! [-(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Щом не ти носи удоволствие, значи така е най-добре :)

      Изтриване
    2. Здравей и честита Нова година! :)
      За първи път получих кутията, очаквах повече, но все пак съм доволна и всичко ще си ползвам. В моята кутия също имаше тази четка с блясък на Wet n wild, обаче все още не мога да разгадая как точно да я ползвам. Отварям четката и до там, не мога да "стигна" до блясъка. Ще ти бъда много благодарна ако ми обясниш! (f)

      Изтриване
    3. Здравей и честита Нова година и на теб! :)
      Между косъмчетата на четката има тапичка, която трябва да махнеш.След малко ще пусна един пост за четката със снимки и обяснение кое как става :)

      Изтриване
    4. Много благодаря за бързия отговор! Страхотна си! (f) (h)

      Изтриване


LATEST INSTAGRAMS