What are you looking for?
2014-01-15

Спирала Max Factor Eye Brightening for Brown eyes

Здравейте!От много време отлагам ревюто на спирала, за която имах огромни очаквания, но така и не мога да преценя за себе си дали е голямо разочарование или просто нещо нормално. Всячески се старая да не залагам големи надежди на много хвалени продукти, но понякога не ми се получава.Обикновено, когато имам прекалени големи очаквания оставам разочарована, а няма реално толкова голяма драма.Повод за цялата предистория е така хвалената спирала за очи Max Factor Eye Brightening - Tonal Black Volumising Maskara.
 
Според производителя спиралата комбинира блестящи светлоотразяващи частици и скъпоценни микрозрънца, които подчертават естествения цвят на очите и правят миглите ви още по-обемни.Спиралите са няколко вида според цвета на очите.
Опаковката е обичайна в бяло и черно.На капачката има цветен стикер и надпис показващи за какъв цвят очи е подходяща спиралата.Моята съответно е за кафеви очи
Четката е силиконова с къси реснички.Тушът на спиралата е черен с много ситни, почти незабележими, светлоотразяващи частици. Консистенцията на спиралата е много суха, въпреки че като я купувах имаше защитен стикер от отваряне.
Спиралата подчертава и удължава миглите ми, но не придава обем.Хубавото е, че не се размазва и не се рони.На два пласта обаче започва да слепва миглите ми.
Премахването на спиралата също е доста трудно, дори когато използвам измивни гелове, не само мицеларна вода.
Най-интересното остават ситните блестящи частици, които обаче се виждат буквално на макро кадри.Не забелязвам някакво особено подчертаване на цвета на очите ми, но проблемът може да е в мен.
Знам, че спиралата е любим на доста момичета и не мисля, че е лоша, просто не покрива моите желания.За постигането на такъв ефект имам и доста по-евтини спирали.
Цената на спиралата е 15,80лв за 7,2 гр. продукт.

Add your comment

  1. Според мен пък ти стои страхотно! Точно такъв естествен ефект търся у една спирала.
    Ще си запиша да я пробвам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тети, аз не оспорвам, че стои добре, но за тази цена очаквах нещо дооооста повече :-)

      Изтриване
  2. Аз така и не я купих когато беше пусната на пазара. Нещо като шесто чувство, че няма да е the best продукт на Максфактор.
    P.S Имам лек афинитет към спиралите на Римел :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз реших да я пробвам от чиста любопитство, защото е фаворит на много момичета и чета доста положителни отзиви за нея, но просто не моята спирала :)
      Моят афинитет е към ГР.

      Изтриване
  3. Наистина много хора я харесват, аз така и още не съм я пробвала, но ми е в уишлиста, според мен ти стои супер!
    Аз харесвам тези на Мейбълин, последно си взех The Rocket и не е лоша за сега :)
    Girl's temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз харесвам Мейбълинските спирали, но The Rocket е изключение и я подарих :))

      Изтриване


LATEST INSTAGRAMS