What are you looking for?
2014-06-08

Bioderma Sebium Pore Refiner - матиращ флуид

Забелязах, че напоследък не съм писала за бяла козметика и ще поправя грешката си.Днес ще споделя мнение за матиращия флуид Bioderma Sebium Pore Refiner, който мога с една дума да определя като Любимия!Сигурно станах банална с оплакванията от мазната (през лятото) си кожа и широките пори.Истината е, че колкото и да се опитвам да намеря подходящ крем с ниска цена, няма резултат.
От два месеца отново ползвам добре познатия ми Bioderma Sebium Pore Refiner и съм доволна.
Изчистена бяла тубичка, която е компактна и удобна за носене.Продуктът се изстисква от опаковката като не е нужно да бъркам в него и да го замърсявам.
Консистенцията е точно на флуид - разнася се лесно и попива за няколко секунди.
Ароматът е на билки, но не натрапващ се и почти не се усеща нанесен на лицето.
Флуидът може да се ползва вместо крем за цялото лице, както аз правя през топлите дни или като матираща основа под ежедневния крем.В зависимост от типа кожа се нанася само в проблемната Т-зона или на цялото лице, при мазна кожа.Аз го ползвам и в двата варианта. Сутрин нанасям само флуида, след него директно грим, а през последните няколко дни слънцезащита и после грим.Вечер след почистване на лицето с Clarisonic имам нужда от хидратация и нанасям флуида, а след него хидратиращ крем.По този начин намалявам лъсването през деня и хидратирам кожата пред нощта.
След толкова приказки - защо харесвам точно този флуид.
Това е единственият крем, който дълготрайно матира лицето ми.Слагам крема и кожата ми става като кадифе на допир.Лицето ми придобива напълно матов завършек.Следобедните часове попивам излишния себум с матиращи кърпички и малко пудра, но всички останали кремове, който ползвам матират максимум за 2 часа.Определено Биодерма успява да регулира нивото на себума.
Наистина е добра основа за грим и кожата остава гладка.Върху него бб-кремове/фон дьо тени и други подобни се нанасят равномерно и лесно.
Производителят обещава заличаване на кожните несъвършенства.Аз нямам акне, но откакто го ползвам почти не ми се появяват пъпки дори в "онзи" период от месеца.
За тези два месеца забелязвам леко свиване на порите, но моите са като кратери на вулкан и ще ми трябва чудо, за да ги свия напълно.Така че съм доволна и в това отношение.
Препоръчвам продукта, тъй като няма достоен заместник в ниския клас козметика.Цена 28,80лв за 30 ml продукт. 

* Продуктът ми е предоставен от PR.Ревюто е основано на личния ми опит и мнение.

Add your comment


LATEST INSTAGRAMS