What are you looking for?
2014-06-26

Le Petit Marseillais балсам за коса

Да разнообразя малко на тема коса.От скоро в няколко магазина забелязах нова марка и се поразрових из интернет пространството.
"Le Petit Marseillais са продукти, които следват традицията в използването на естествени съставки, притежават най-високо качество и автентичността на Прованс, от където произлизат." Прочетох доста добри коментари за душ-геловете и лосионите на марката, но тъй като в момента са ми в излишък, се спрях на балсам за коса. Имаше няколко вида, но при разглеждането в магазина се спрях на Le Petit Marseillais Балсам с шафраново масло и екстракт от боровинка за боядисана/увредена коса, каквато е моята.
Опаковката е ярка и привличаща погледа.Продуктът се изстисква и не се налага да се бърка в него.Затваря се плътно и досега не съм имала проблеми с опаковката в банята.
Ароматът е цветен и плодов - не мога да го опиша с думи.Определено много ми харесва и се усеща след употреба.
Има консистенцията на твърд крем, който лесно се разнася по косата и не изтича през пръстите.Балсамът е доста икономичен.
Това, което ме грабна в този балсам освен непознатата марка е необходимостта да стоя с него 1 минута.Естествено че не броя секундите, но просто не съм от хората, които обичат да стоят с балсам/маска 20-30-100 минути.Така че съм напълно доволна, че не трябва да стоя повече от минута с този балсам.
При изплакването на Le Petit Marseillais косата е подредена и лесна за разресване.След изсушаване усещам косата си мека, но не прекалено, няма го хвърченето във всички посоки и няма заплитане.
Косата ми изглежда лъскава и здрава, но дължините не са ми голям проблем.Колкото до запазването на цвета, което обещава не виждам промяна, но и не очаквам такава.
Забелязвам леко утежняване на моята тънка коса, когато прекаля с количеството, така че ако искате обем не прекалявайте.
Ето състава на продукта за всички заинтересовани:
Le Petit Marseillais балсам за коса е приятен продукт и върши добра работа за цената си, макар да не е нещо невиждано досега.Бих пробвала и други продукти на марката.
Цената му е около 6,60лв, а аз го купих на промо-цена 4,69лв за 200 мл от дрогерия ДМ.
Ползвали ли сте нещо на Le Petit Marseillais и останахте ли доволни?

Add your comment

  1. Благодаря ти за поста, отдавна исках да изпробвам техни продукти за тяло, сега ще знам да посетя DM :))

    ОтговорИзтриване
  2. И аз наскоро се запознах с марката и благодарение на ревюто ти ще знам да си купя шампоана и балсама на марката като скоро си сменя цвета.. :)

    ОтговорИзтриване


LATEST INSTAGRAMS