What are you looking for?
2014-07-12

La Roche-Posay Anthelios Nutrive Oil Comfort SPF30

В разгара на плажния сезон няма как освен за слънцезащитата през работните дни, да не споделя и за тази на морето.За най-добра защита на лицето дори на плажа продължавам да ползвам флуида La Roche-Posay Anthelios XL Ultra-light Fluid SPF50+. Относно предпазването на цялото тяло отново се доверявам на La Roche-Posay, но този път на олиото Anthelios Nutrive Oil Comfort SPF30.
Консистенцията е на доста воднисто олио и се разнася лесно.Това, което ме учуди в началото че продуктът не е спрей, а под формата на помпа.Оказа се доста удобна опаковка, тъй като при пръскане със спрейовете много често част от продукта отива във въздуха, а тук няма как да се прахосва на вятъра.Изстисквам в ръката си или директно на мястото за покриване.
Попива много бързо в кожата, като оставя лек нелепкав филм.Има лек флорален аромат, но се усеща и спиртна нотка.
Съставът за най-любопитните:
Относно защитата бих казала, че си върши отлично работата.Аз напук на правилата за излагане на слънце ходя на плаж почти винаги в периода 12-16ч, когато слънцето е най-силно и опасността от изгаряне е най-голяма.За моя радост вече имам приличен тен, но нямам загорели части от тялото.Нанасям флуида и олиото La Roche-Posay Anthelios преди да тръгна за плажа и после подновявам след всяко мокрене, въпреки че продуктът е водоустойчив.Просто предпочитам да се застраховам поради най-горещото часово време.
Споделете кой е вашият слънцезащитен продукт за това лято :))

* Продуктът ми е предоставен от PR.Ревюто е основано на личния ми опит и мнение.

Add your comment

  1. Олиото е наистина страхотно, ползвам го с удоволствие!
    Не ми харесва обаче състава - върши си работата идеално олиото, но този парафин и алкохола ми бъркат в очите направо... :D :)
    Чудесни снимки! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси!Щом някой продукт ми харесва си го ползвам.Аз не се вживявам много в състава :))

      Изтриване


LATEST INSTAGRAMS