What are you looking for?
2014-08-25

Palmer's Cocoa Body Scrub скраб за тяло

Знаете за моята луда привързаност към всичко що наподобява шоколад или е свързано с какаото.Какво да се прави, освен да хапвам какаови продукти, обичам и да глезя тялото си външно с тях.Така стигаме и до героят в днешния пост - скраб за тяло Palmer's Cocoa Body Scrub.
Марката за съжаление не е широко рекламирана на нашия пазар, но въпреки това има доста похвали за нея.След дълго премисляне какво точно ми е необходимо се сдобих с нов ексфолиант за тяло.(Напоследък съм повредена и нямам желание да пазарувам, crazy a?!)
Пластмасова прозрачна опаковка на винт, удобна дори и за път.Налага се да бъркам директно в продукта, но поне знам че под душа ръцете ми са чисти.Освен това много често скабовете, който са в туба запушват опаковката, така че този тип кутия в случая е за предпочитане.
Ароматът е някак сладникав, но не на типичното какао за пиене.Освен това е доста траен и се усеща дори след като изляза от банята.
Консистенцията, както подсказва името е на масло с частици.Когато загреба с ръка е някак кремообразна.При допира с кожата обаче се усещат счуканите какаови зърна и скрабът с няколко движения успява да премахне излишните мъртви клетки и да полира кожата.
Макар че ексфолиантът не е от най-нежните, не изсушава кожата, а я оставя подранена, най-вероятно поради наличието на масло от шеа и какаово масло.
При изплакване след използването на Palmer's Cocoa Body Scrub водата се стича по кожата сякаш тя е намазана с масло.Усещам кожата си мека и гладка.
Ето и състава на скраба:
Продуктът поръчах от Feelunique.com преди няколко месеца, защото имаш код за намаление и така ми излезе под 10 лв.
Освен това тук се предлага в дрогерии Лили и бг-сайтове.

Add your comment

  1. Искааам :)) Като ми свърши моя с малина ще купя този :) Тъкмо ще застудее и ще ми е шоколадово ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оооо шоколадово през зимата наистина ще е страхотно <3

      Изтриване
  2. Изглежда много добре! И обожавам такова чувство на мазничко и подхранено тяло под душа. После (щот съм мързел) си спестявам лосиона след баня ;)
    И едно уточнение само: "счуканите кокосови зърна" ?!?! Не са ли счукани КАКАОВИ зърна?
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаххаха простена ми е грешката...в отпуск съм и си мисля за кокоси и палми :D
      Оправих го.Мерси :))

      Изтриване
    2. :) Представям си те как пиеш коктейл от кокосов орех със 100 чадърчета. Добре да си почиваш! :)

      Изтриване
    3. О, за съжаление, си далеч от истината.Това смятам да го правя в края на другия месец :))

      Изтриване


LATEST INSTAGRAMS