What are you looking for?
2014-09-23

Top 6 under 10 ft.Beauty Galore - Любими 6 под 10 лв съвместно с Beauty Galore

Днес с радост ви представям първата съвместна публикация в моето бюти кътче.Дамата, с която правим общия пост е толкова усмихната, позитивна и приказлива, че няма как присъствието й да не ме прави щастлива.В нейният чудесен блог може да намерите мнение за продукти от всеки клас.Представям ви Анджи от Beauty Galore.
Двете решихме заедно да споделим любимите си 6 продукта на цена по 10 лв.Първо започвам с любимците на Анджи:

"Преди да започна със съществената част, искам да споделя, че бях много ентусиазирана за този пост и нямах търпение да го видя най-накрая публикуван. Много харесвам и уважавам работата на Веси и да направим заедно този пост беше голямо удоволствие за мен.
Ето ги и моите любими продукти под 10 лв. Съвсем случайно се получи, че избрах само бяла козметика и козметика за тяло и коса - просто имаше прекалено добри продукти, че да включвам и декоративна козметика. Надявам се изборът ми да ви е интересен!



1.Започвам със солния ми кристал Saltof the Earth Natural Deodorant – продължавам да го използвам и почти половин година по-късно мога да кажа, че съм изключително доволна от него. Предпазва ме от изпотяване, не дразни кожата ми, позволява й да диша, въобще тялото ми е благодарно за този кристал. А наскоро усетих, че контролира и неприятната миризма, но този ефект се появява при по-дългосрочно използване. Цената му е 6 лв и за половин година съм използвала не повече от 1/3 от него, заслужава си всяка стотинка.
2.Захарните скръбове на Рефан са едни от най-добрите скръбове, които съм пробвала. Груби са, но досега моята чувствителна кожа не е реагирала. Тъй като не използвам гъба, ги разнасям с ръка, до пълното им разтваряне, което ги прави не особено икономични. Измиват се лесно, не се пенят излишно, оставят кожата чиста и мека. А ароматът им е просто невероятен. Цената зависи от магазините, виждала съм ги на цени между 7 и 9 лв.
3.Шампоанът и балсамът Garnier Ultra Doux Heritage deProvence Apricot and Oily Almond Extract – имам си цяло ревю за тези продукти. За пръв път косата ми реагира толкова добре на шампоан – мека е, жива и лъскава, не хвърчи, издържа учудващо дълго преди да се омазни и се разресва лесно. Наистина са страхотно попадение и ще ги купувам до живот. Общата им цена варира между 6 и 8 лв, зависи дали има промоция в магазините.
4.Олиото за коса Macadamia Healing Oil Treatment – този продукт промени изцяло видът на косата ми. Заздрави я, стана по-лесна за разресване, намаля хвърчането и по никакъв начин не я омазнява, въпреки че е олио. Попива бързо и незабележимо в косата. Цената за 10 мл е 6 лв, на мен ми стига за около 1-2 месеца.
5.Маската на Yoghurt of Bulgaria също беше едно от откритията за миналата година. Подхранва кожата ми, овлажнява я, успокоява я. Виждам единствено положителен ефект от тази маска, препоръчвам я горещо на всичките им приятелки и досега няма нито една, която да не е споделила възторга ми. Струва между 6 и 8 лв и стига за поне половин година редовно ползване.
6.Гелът за очи на Билка – отново абсолютен любимец, подобри състоянието на очите ми неимоверно. Хидратира отлично, кожата ми е мека и гладка. Не ми дразни на очите, не ми пречи на грима и изобщо не е скъп – 26 мл за 6 лв, но побързайте, защото е лимитиран продукт."
Аз от своя страна съм супер щастлива, че направихме тази колаборация с Анджи.Моите любими продукти са предимно от декоративната козметика и така се получи страхотно разнообразие без дори да се „наговаряме“.Присъстват в тази класация, защото съм доволна от тях и ще продължа да ги купувам
1.Маски за лице Montagne Jeunesse - Харесвам всички маски, които съм ползвала и затова продължавам да ги купувам.Наскоро попаднах на страхотна промоция и се сдобих с двадесетина маски на марката.Всяка маска е на цена 1,99лв и стига за 2-3 пъти.Не са тествани върху животни, имат страхотен аромат и вършат чудесна работа за кожата.
2.Матираща пудра Essence all about matt! - матиращата пудра, която има най-добър ефект при мен.Няма цвят и е подходяща за всяко време на годината, без значение с какъв тен съм.Мисля да пробвам и компактната й версия.Цена 7,39лв.
3.Сенки Maybelline Color Tattoo - едни от любимите ми сенки, които нося, както в комбинацията, така и самостоятелно.Най-дълготрайните кремообразни сенки, които съм пробвала.Също така могат да се ползват вместо основа и са лесни за работа.Количеството им е голямо, но за съжаление изборът от цветове в България е ограничен.Цена 9,99лв.
4.Червило Golden Rose Velvet Matte - може ми най-добрата серия червила на марката.Матовите червила Velvet Matte са наистина дълготрайни, лесни за нанасяне и след толкова плюсове, може да им се прости леко изсушаване, което правят.Богата гама от цветове, подходящи за всеки повод - от ежедневен грим до официална вечеря.Цена 3,99лв.
5.Пясъчни лакове - откакто се появиха на пазара съм буквално влюбена в този вид лакове.За някои хора приличат на "мазилка", но няма спор, че са ефектни,красиви и грабват вниманието.Лесни за употреба и подходящи за хора като мен, които искат разнообразние, но не могат да правят сложни и засукани декорации.Тези на Perfect и Golden Rose определено успяват да се конкурират с OPI например.Цена 4-5лв.
6.Силиконови моливи Impala - сигурно няма дама, която не е ползвала тези моливи, а ако случайно има такива веднага да поправят тази грешка.Тези моливи са наситени, дълготрайни и се мажат като масло по клепача.Издържат дълго и във водната линия на окото.Слагат в джоба си редица скъпи и маркови моливи.Постоянно обогатявам колекцията си с нови цветове и никога не ме разочароват.Цена 3 - 3,50лв. 
И така, това бяха нашите любими продукти под 10 лв, а кой са вашите? 

Add your comment

  1. Я виж ти! Аз къде съм бляла и си купувам някакви моливи на Лореал за по над 10 лв...Супер пост, много полезен! И кристала против изпотяване мисля да пробвам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти допадна :)) А моливите си заслужават напълно, кристалът също :))

      Изтриване


LATEST INSTAGRAMS