What are you looking for?
2014-10-16

La Roche-Posay Effaclar Mat крем за лице

От средата на юли ползвам нов крем за лице и тъй като почти свършва реших да споделя мнение за него.Много пъти съм повтаряла, че търся силен матиращ ефект в крема си за лице и след доста прочетени похвали реших да пробвам La Roche-Posay Effaclar Mat.
Подходящ е за мазна/смесена кожа и обещава контролиране на лъщенето, хидратация и свиване на порите.
Кремът е в удобна плоска тубичка, в която не се налага да бъркам с пръсти и не замърсявам продукта.Може би е малко по-трудна употребата й, когато кремът привършва.
Консистенция на гел-крем.Лек и ненатрапчив аромат.Има следния състав:
Пише, че може да се ползва сутрин и вечер, но аз го нанасям само сутрин.Нощем залагам на по-подхранваща грижа.Кремът попива бързо и придава един здравословен вид, а не напълно матов.Признавам, че за разлика от други кремове подходящи за мазна кожа, които доста изсушават, този хидратира кожата и не оставя лепкав или мазен филм.
И сега основно към матиращия ефект.През горещите летни дни при употребата само на La Roche-Posay Effaclar Mat, без допълнителни матиращи пудри и т.н. лъсвам до 4-5 часа.В този период обаче кожата ми си е откровено мазна.
При сегашните по-хладни дни, когато кожата ми е по-скоро смесена, матирането се задържа до 6-7 часа.
Кремът се показа като добра основа за грим с различните продукти, с които го ползвах.
Производителят обещава свиване на порите, но при моите "кратери" това не се забелязва.Доволна съм обаче, че не ги запушва и не ми причинява пъпки.
Купих го на цена 27,89лв за 40мл. продукт и бих го купила отново след като свърши.Мисля, че за есента и пролетта ще ми върши отлична работа.

Add your comment

  1. Ох, и аз имам нужда от нов крем, но тези на Effaclar ми идват доста силни на кожата :( макар че този не съм го пробвала, ще мина да си взема тестер и да го опитам :)) много хубаво ревю!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :)) Когато има тестери винаги е лесно човек да прецени дали да купи даден продукт :))

      Изтриване
  2. От много време искам да си купя този крем и всеки път се спирам, защото ми се струва, че ще ми пресуши кожата. Моята е на ръба между нормална и комбинирана и не се решавам да го взема. А ми е любопитно как се държи :) Мерси са ревюто.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вземай от най-близката аптека книжката с мострите и пробвай смело.Определено не пресушава :))

      Изтриване


LATEST INSTAGRAMS