What are you looking for?
2014-10-21

Pinks Beauty Box октомври 2014 - Сезонни вълшебства

Ето ме отново с поредната Pinks Beauty кутия за месец октомври на тема Сезонни вълшебства.Тя обещава есенни изненади от най-актуалните и интересни продукти за месеца.
И тъй като вече сигурно нямате търпения ето снимките:
1.Започвам с първият разкрит продукт - лак на Bourjois.Имаше селелция между два сини лака, като аз имам един подобен цвят на марката.Другият вариант беше Bourjois Manicure Topping перли за декорация в цвят 01 Coral bikini.Познайте кой си има "хайверен" лак и няма търпение да го ползва хо-хо-хо :D Цена на перлите 12,70лв - пълнорзмерен продукт.
2.Вторият продукт също е на Bourjois.Този път във всяка кутия има Bourjois All In One дезодорант под формата на рол-он.При мен ще влезе в употреба.Отново пълноразмерен продукт с цена 5,29лв.

3.Beauty Formulas лепенки за почистване на нос.Чела съм толкова похвали за тези лепенки, че нямам търпение да ги пробвам и да ги срaвня с любимите ми PureDerm.Пълноразмерен продукт с цена 6,50лв за кутия.
-Също така има талон за отстъпка в размер на 15% за всички покупки на neocell.bg до 20 ноември за потребителите на Pinks Beauty Box
4.Хидратиращ лосион Olive Oil на Biofresh.Мирише много приятно и определено не е на маслина, както се притесних в първия момент.Пълноразмерен продукт с цена 4,99лв за 200мл.
5.Селекция между продукти на Macadamia.В моята кутия се падна подхранващ крем без изплакване.Ще го употребя със сигурност, защото косата ми е доста изтощена след почивката.В кутията е 10мл.
6.Мострична на парфюма Bourjois Glamour Lovely, който беше представен и в една от предходните кутии тук. При мен тогава беше Bourjois Glamour Chic.
7.Мостра на Eveline 24k Gold&Diamonds серум.Представлява иновативна терапия против бръчки, обогатена със злато.Ще видим как ще се позлатя някоя вечер :D
Ето и самата брошурка с подробности за всеки от предоставените продукти:
Като цяло кутията е с пълноразмерни продукти и оправдава цената си.Най-много се радвам, че ми се паднаха перлите за нокти.Ще видим какво ще се случва със следващите кутии.

Add your comment

  1. Има и любимите ми лентички за нос :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз най се радвам на лентичките за нос, отдавна исках да пробвам такъв продукт :))
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз пък най-много се радвам на перлите за нокти и нямам търпение да ги пробвам :))
      Поздрави <3

      Изтриване
  3. Аз пък мисля, че кутията е добре. Чудих се дали и аз да не си я взема този месец, но Слава Богу се спрях. :) Гледам да се въздържам малко, че вече козметиката ми така се претъпка, че пада от шкафа като го отварям... :) Нямам търпение да покажеш как стоят перличките!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще се постарая да покажа перлите скоро.Колкото до купуването на козметика, аз съм на моменти.Мога да не купя нищо месец или да се улея наведнъж.Засега не вземам нищо излишно,а кутиите са ми подарък от мен за мен :D

      Изтриване
  4. На мен ми харесва тази кутия заради продуктите на Bourjois. На Ciate не ми допаднаха много хайверените, тези топчета бяха навсякъде вкъщи. Любопитна съм за тези на Bourjois!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз още се чудя над какво да ги ползвам, че да мога после лесно да ги събера, но ще го измисля.Просто няколко дни не ми остава време :))

      Изтриване
  5. Перли, перли...туй чудо какво ли е наистина. Лакирай се бърже!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще ставам русалка с перлите :D И да ти кажа точно се лакирах, така че скоро чакайте звук и картина на живо :)))

      Изтриване


LATEST INSTAGRAMS