What are you looking for?
2014-11-29

Zoya - Dream лак за нокти

Днес си купих три нови лака за нокти и съответно трябваше да споделя снимки поне на една от предишните покупки.Моята тотална лудост по сините нокти продължава с пълна пара за ужас на всички фенове на нюда.Добре, че The black widow's place ми отвори очите за този лак.Новата ми голяма любов е именно Zoya - Dream.
Лакът е прекрасен тъмно син холограм.Не просто лак, а цял космос!Имам чувството, че вселената е по ноктите ми.За плътно покритие ми бяха необходими 2 дебели слоя.Има стъклен блясък, но аз нанесох Poshe за бързо изсушаване и още по-лъскав финиш.
Четката е малка за моите нокти, но на фона на красивия лак, няма да е проблем.
Издържливостта е отлична - 4 дни без забележка на моите нокти.
на слънце
 На предпоследната снимка по погрешка съм грабнала шишето на Zoya Liberty (блейка съм си, но го установих вече на компа и нямаше слънце за нови фотоси).
Като фен на синия цвят мога само да съжалявам, че досега не бях купила този лак и да му се радвам като малко дете.В моите очи напълно си заслужава цената от 20лв.

Add your comment

  1. Ох цветът е страхотен! Напомня ми на вечерното небе :))

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен цвят. Един от любимите ми лакове на Zoya. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Уникален цвят! <3

    ОтговорИзтриване
  4. Много е красив! И аз имам слабост към сините лакове. Любимият ми е OPI You gotta get this blue.
    Правя giveaway за Коледа и ще се радвам ако се включиш!

    ОтговорИзтриване


LATEST INSTAGRAMS