What are you looking for?
2015-03-27

Grazia руж

От началото на 2015 списание Grazia реши да пусне собствена козметична линия.Към броят от предишния месец имаше спирала, която не съм пробвала.Към списанието от март, което още може да се намери по магазините има руж в два цвята по избор.Аз избрах този в прасковено-розово.
Опаковката е с огледална повърхност, по която се забелязва всеки отпечатък и всяка прашинка.Вътре има обособено място с малка четка, която се скубе и пуска косми само при докосване и отиде направо в коша.Самият руж е със страхотна щампа на цвете, заради която го взех.
Консистенцията на ружа е доста "мазна" и вече успях да разваля щампата с натиск с пръст, докато правех суоч.Въпреки мазната консистенция продуктът доста се разпрашва.
Цветът е по-скоро розов с лек едва забележим прасковен подтон.
Съставът не е особено приятен за хората, които избягват парабени:
Ружът има сатенен финиш, който е доста приятен и озаряващ, без да има големи лъскави частици.
Наситеността според мен е средна.С леко топване на четката се постига нежен цвят подходящ за дневен грим.Може и да се подсили с напластяване за вечерен грим.
Издържливостта поне на моята кожа не е впечатляваща - при добра основа избледнява за около 6 часа.
В заключение бих казала, че не е впечатляващ продукт и едва ли бих го взела отново, ако имам възможност.За сумата от 7,95лв има далеч по-добри ружове по мое мнение.
Тук може да прочетете искреното ревю на една млада дама освен за ружа, така и за спиралата и червилото на марката.

Add your comment

  1. страхотно ревю, много обективно! как ми се искаше да ми хареса повече това ружче. тъкмо му пуснах ревю и аз и линкнах към теб, понеже по-рано бях видяла този ти пост и чак после пробах и моя руж:
    http://soiwokeuplikethis.blogspot.com/2015/04/grazia-gifts-cheap-and-chic-or-cheap.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!Добавих и твоя линк към поста, така всеки, който иска може да прочете и за останалите продукти на марката :))

      Изтриване


LATEST INSTAGRAMS