What are you looking for?
2015-06-16

Revlon Colorstay Gel Envy лак за нокти - Roulette Rush 620

Имах удоволствието да пробвам един от новите лакове за нокти на Revlon и буквално ме сърбят ръцете да споделя мнение.Лакът е от серията Revlon Colorstay Gel Envy, която обещава качествена база и наситен цвят в един продукт.Моят цвят, както се подразбира от заглавието е Roulette Rush 620.А тазгодишната кампания на марката тече под наслов #‎LoveIsOn.
Опаковката на лака е по-различна от досегашните, а четката е от моите любими широки и плоски видове, с които лесно правя овал.Цветът в шишенцето изглежда малинов, но нанесен на нокти няма никаква синя нотка и е наситено червен.Едва сниман със светкавица придобива този "малинов" цвят.За плътно покритие ми е достатъчен точно един пласт, но аз по навик нанасям два.Така наистина става по-дебел и придобива гел-вид.Блясъкът му също е доста добър дори без топ-лак.
Реших да пробвам и функцията му на база и не нанесох такава отделно.Издържливостта му беше това, което ме впечатли най-много.Revlon Colorstay Gel Envy издържа на моите нокти 6 дни без забележка, като впечатление ми правеха само ново израсналите части от нокътя.
С премахването на лака също нямах проблем.
Плюс е и това, че спада към така наречените 3 free и не съдържа Formaldehyde, Dibutyl Phthalate (DBP) and Toluene.
Останах много доволна от лака и вече хвърлих око на още няколко цвята, с които ще се сдобия скоро, въпреки леко високата цена от 10,80лв за 11,7мл.Смятам да му се доверя и за една сватба тази седмица и съм сигурна, че няма да ме разочарова.

* Продуктът ми е предоставен от PR.Ревюто е основано на личния ми опит и мнение.

Add your comment


LATEST INSTAGRAMS